L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Stupid Windows Update

Sunday 11 March 2018

Stupid Windows Update

Setiap kali ada update aku memang tak kan update PC kat ofis aku. Aku dah turn off auto update, bila nak shutdown PC aku tekan power button, sebab kat windows kena update walaupon nak shutdown PC, kalau tekan power button dia tak kan update. Aku benci betul la guna Wndows 10, asyik-asyik update, ntah benda apa yang baru aku pon tak tau, tak dak function pon kalau update PC aku. Aku tak suka windows update ni bukan sebab dia lambat, sebab kalau aku update dia reset abih aku punya 3D software aku, maknanya aku kena key in segala apa semua license software tu, sebab tu la aku malas nak update PC aku, tambah lagi keja aku lak nak kena setting balik software 3D yang aku dok guna tiap-tiap ari masa keja. Tapi ari tu sapa ntah yang guna PC aku masa aku tadak dalam ofis pastu p udpate lak PC aku, memang celaka gila bila keesokan ari tu aku on PC aku bila aku bukak software 3D dia mintak license. Lepas ni aku kena letak note kat PC aku kata 'Tolong jangan update PC ni, lepas guna tekan power button', untuk mengelakkan PC aku diupdate, seriously Windows Update sucks!!!





0 comments:

Post a Comment