L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: New Kid

Wednesday 7 March 2018

New Kid

Dalam department aku kat tempat keja ada sorang budak baru masuk, nama dia Khatib. Buat sementara ni dia tolong team assembly dulu, lepas ni dia dok dalam ofis lak, tak tau la bila tauke nak beli PC untuk dia, sedangkan aku ni pon dekat setahun baru dapat, tu pon sebab sorang member aku pindah tempat keja, aku pon ambik la port dia. Walaupon tak sampai sebulan kenai ngan si Khatib aku dah ngam dah ngan dia, dah boleh melawak dah ngan dia, sebab dia ni bukan jenis pendiam, dia ni agak ceria sikit, sebab tu aku boleh get along dengan dia. Kadang-kadang aku ajaq dia sikit buat sample and guna mesin sample cutter. Lepas ni keja aku ngan si Dila mungkin lebih ringan sikit dengan adanya Khatib yang boleh tolong kami buat sample nanti, tapi ambik masa sikit la sampai la dia boleh buat sample, takpa Khatib, belajaq slow-slow, nanti dah cekap la buat sample, don't worry aku ngan Dila akan ajaq hang buat sample camna.

0 comments:

Post a Comment