L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Positive Result

Thursday 15 February 2018

Positive Result

Aku memang expect yang Liverpool boleh menang game Champions League lawan dengan team FC Porto semalam tapi tak sangka pulak Liverpool menang sampai 5-0. Yes, serius shit, 5-0, lawan kat tempat FC Porto lak tu, dasyat beb. Aku terkelu jugak bila aku bukak page footyroom tengok result walaupon pada mulanya aku rasa kecewa bila tengok Real Madrid menang dengan PSG 3-1. Dulu aku tak suka dengan si Mane sebab masa lawan dengan game Everton ari tu dia selfish, tapi semalam dia la hero Liverpool, hattrick hero, walaupon gol dia bola 1 goal keeper gagal tangkap dengan kemas 1 lagi goal bola muntah, tapi kira okay la dia boleh score goal, 3 bijik lak tu. And the best part Liverpool dapat jugak keep clean sheet, selalu kena bolos ja, aku sebenaqnya lebih suka clean sheet kalau nak compare dengan 5 gol tu. Karius sekarang dah jadi keeper utama Liverpool dan aku rasa dia dah konfiden dah jaga gawang Liverpool. Aku harap Liverpool terus kekal dengan rentak cemerlang ni dan boleh p jauh lagi dalam Champions League. Liga lak aku tengok dah semakin dekat ngan MU yang dok 2nd place, kalau boleh pintas MU or stay no. 3 liga dah boleh rasa selesa la untuk nak layak ke Champions League musim depan. 





0 comments:

Post a Comment