L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Cheezy Golden Sticks

Wednesday 28 February 2018

Cheezy Golden Sticks

Wazzup guys? Okay untuk post hari ni aku nak buat review pasai benda makan lak. Hampa dah try dah yang KFC punya menu baru tu, Cheeze Golden Sticks nama dia, bentuk dia panjang kat dalam dia letak cheese, udang ngan mushroom. Aku dah makan dah ari tu, boleh tahan jugak la rasa dia. Tapi dia punya udang dia letak sikit ja, kecik pon kecik, rasa macam tak rasa lak udang kat dalam tu. Dia punya cheese rasa macam biasa ja, mushroom pon not bad la. 50/50 la kalau aku nak recommend kat hampa untuk try. Harga dia untuk 3 pcs RM10.90. Ada lagi satu menu baru, bentuk dia panjang macam stick jugak, nama dia Crispy Tenders. Yang tu aku tak pernah try lagi, nanti aku nak try makan tengok rasa dia macam mana. Crispy Tenders murah sikit dari Cheezy Golden Sticks, RM6.50 ja. Yang tak pernah try lagi tu p la try cepat, sebab aku takut dia offer untuk Chinese New Year ja, bulan depan mungkin dah tak dak dah.


Ni la dia Cheezy Golden Sticks. Nampak sedap kan?
Dalam gambaq memang nampak sedap,
nak tau sedap betui ka p la try rasa tengok

0 comments:

Post a Comment