L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My Favourite Malay Song

Friday 16 June 2017

My Favourite Malay Song

Selalunya aku layan lagu English, well you know me, radio pon pasang lagu English, dalam iPad aku semua lagu English, tadak satu pon lagu Melayu. Time kat ofis ja aku layan lagu Melayu kat YouTube, saja aku layan, sekurang-kurangnya aku ada idea nak nyanyi lagu apa masa karok nanti, lol. Tengah dok layan lagu Melayu masa kat ofis tadi aku rasa aku dah jumpa lagu Melayu yang aku minat, kira lagu tu lagu Melayu feveret aku la at the moment, agak attached jugak dengan lagu tu, abih dengaq pon masih terngiang-ngiang lagi kat telinga aku. Haa nak tau lagu apa layan je la video kat bawah ni, mana tau kot-kot hampa pon minat lagu ni, jangan ingat aku yang selalu layan lagu omputih ni tadak taste layan lagu Melayu, hahaha


0 comments:

Post a Comment