L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Thnks Fr Th Mmrs

Tuesday 7 March 2017

Thnks Fr Th Mmrs

Hari ni mama aku dah boleh ambik keta baru dia, keta Renault Captur, kaler oren. 2 minggu lepas kami test drive, mula-mula aku test dulu, pastu ayah aku and then baru mama aku, satu trip, dari Jalan Baru dekat Mydin BM ke AutoCity Juru. Lepas test drive mama aku ambik masa yang lama jugak nak pilih kaler apa. Dia ada 4 kaler tak silap aku. Kaler Oren, Biru, Coklat, ngan Putih Cream. Bagi aku kaler Biru elok jugak tapi mama aku kata kaler Biru takut orang lain ingat kita nak promote keta, lol. Last-last mama aku pilih jugak kaler Oren. Hari ni dah boleh bawak keta baru, so that's mean keta yang mama aku selalu bawak, keta Naza Suria dah kena jual. Dah 10 tahun dah bawak keta tu, sekarang sudah masa untuk berpisah dengan dia. Agak sedih jugak, sebab banyak memori aku ngan keta Suria ni. Teringat masa aku dok hostel 10 tahun lepas, masa tu keta Suria baru lagi, mama ngan ayah aku mai melawat aku kat hostel bawak keta Suria. The first keta yang aku bawak lepas dapat lesen, dan jugak the first keta aku bawak masa p sekolah, dem memories... Dekat poli pon aku bawak jugak sampai la praktikal. Masa prakital mama aku beli keta baru kat aku so aku dah tak bawak dah keta Suria tu. Sekarang tak sangka keta tu dah kena jual, nak buat camna, terpaksa jugak jual, sebab selalu buat problem, lagipon nak buat pa keta banyak-banyak, sorang sebijik cukup la kan? Anyway, thanks Naza Suria, thanks for the precious memories, I will not forget you bebeh...

0 comments:

Post a Comment