L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Pretty Tough Tasks

Wednesday 29 March 2017

Pretty Tough Tasks

Dah seminggu dah mesin sample cutter rosak, kalau nak potong kotak ngan foam memang terpaksa kena pakai tangan. Memang busy gila aku minggu ni, punca dia mesin rosak, abih semua benda kena potong sendiri. Dah banyak kotak dah aku kena potong minggu ni, kalau pakai mesin sat ja potong, kalau pakai tangan kena print dulu dia punya bentuk open size kotak tu, lepas tu baru potong ikut shape dia. Dah abih potong kena buat creasing line (line untuk nak lipat kotak), ambik pembaris pastu guna duit syiling, camtu la cara nak buat creasing line. Letih woo buat sample guna handcut, memang sakit belakang sebab dok tunduk lama-lama masa nak potong kotak. Kalau potong foam tak susah sangat pon sebab foam lembut so senang la. Walaupon penat tapi aku tak la rasa boring sangat, sebab aku memang nak buat ot pon, kalau ot dok dalam ofis rasa lambat la masa berjalan tapi bila aku buat sample rasa sat ja masa jalan, tambah-tambah buat sample kena handcut.

0 comments:

Post a Comment