L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Craziest Comeback

Thursday 9 March 2017

Craziest Comeback

Sup guys? Okay, topik hari ni nak cakap pasai bola. Sapa tengok game Champions League pagi semalam? Game antara Barcelona dengan PSG yang berlangsung di stadium Barcelona, Camp Nou. Semalam kira game ke-2, game yang first lawan dekat tempat PSG yang berkesudahan 4-0, Barcelona yang kena belasah ngan PSG. 4-0!? Kira hebat jugak PSG ni boleh belasah team yang ada player-player yang top macam Messi, Neymar, Suarez, sampai 4-0 kot. Aku ingat kira Barcelona dah out dah dari Champions League sebab kena belasah sampai 4-0, susah kot nak layak ke suku akhir. Tapi yang peliknya Barcelona jugak yang layak ke suku akhir semalam, sebab depa menang 6-1 (aggregat 6-5). Aku rasa geram jugak ngan PSG ni, sia-sia ja menang 4-0 kat tempat sendiri tapi still tak layak jugak. Kalau tengok stats game semalam memang Barcelona yang control game, aku pon tak tau PSG main macam mana sampai kena 6-1 sebab aku tengok highlight ja tapi based on mostly comments orang ramai yang kata kalau nak menang ngan Barcelona ni kena attack ja, jangan bagi chance pon kat depa pegang bola, kalau setakat main defend ja memang teruk la kena. Mungkin sebab tu la PSG kalah semalam, sebab depa dok defend ja. Aku frust jugak walaupon aku ni bukannya support PSG, aku cuma nak PSG menang ja piala Champions League tahun ni sebab depa tak pernah menang lagi, Barcelona dah menang banyak kali dah. Tapi apa-apa pon congrats dekat Barcelona sebab dapat buat comeback, sekarang saingan Champions League dah jadi semakin sengit.

0 comments:

Post a Comment