L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Work Appraisals

Thursday 22 December 2016

Work Appraisals

Semalam aku ada meeting dengan bos ngan tuan director design untuk penilaian kerja. Appraisal ni dibuat setahun sekali, masa hujung tahun untuk nak nilai prestasi keja kita. Memandangkan tahun ni first time aku keja sampai setahun so kiranya semalam first time jugak aku kena appraisal ni. Aku ingatkan appraisal ni cuma isi borang ja, rupa-rupanya kena ceramah sekali, lol. Sorang pon kena dekat sejam ceramah, padahal ceramah pon bukan pasai keja sangat, kadang-kadang bos aku ni sampai bab agama pon dia sapu, memang patut la sampai sejam, hahaha. Tapi takpa la walaupon lama, janji sekarang aku dah tau kat mana kelemahan aku, apa kesalahan aku buat di tempat keja. Aku harap next year aku boleh improve performance keja aku, bukan sebab nak naik gaji semata-mata, tapi nak jadi pekerja dan juga insan yang berguna di kalangan masyarakat, aiceh dah terlebih pulak sampai ke situ.

0 comments:

Post a Comment