L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: It's Been A Year

Wednesday 14 December 2016

It's Been A Year

Tau tak hari ni hari apa? Tau la hari ni hari Rabu, maksud aku tarikh hari ni. Ada apa dengan tarikh hari ni? Special sangat ka tarikh hari ni? Tak special pon, cuma masuk tarikh hari ni dah genap setahun aku keja kat kilang Awan Packaging Sdn. Bhd. Sat ja kan dah setahun? Aku rasa macam semalam ja aku start keja, hahaha. Zharif, member keja aku yang first tegoq aku masa mula-mula masuk keja pon macam tak caya yang aku dah setahun keja. Cepat betui masa berlalu sampai orang pon tak perasan. Masa lunch tadi aku belanja diri sendiri makan kat KFC, kira macam nak celebrate la 1 year anniversary keja kat Awan, tapi sorang-sorang, how sad! Hahaha, tak kisah pon, yang penting aku happy keja kat Awan. Tak tau la sampai bila aku nak keja kat sini tapi buat sementara ni baik aku continue life aku macam biasa.

0 comments:

Post a Comment