L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Walk Away

Saturday 30 July 2016

Walk Away

Setelah beberapa tahun aku stalk si dia yang aku suka sejak tahun 2009 kini sudah tiba masanya untuk aku berhenti stalk, sebab it's over, dia dah ada balak. Memang agak lama jugak aku ada hati kat dia, tapi aku patut sedaq kalau lama macam mana pon aku suka dia tak semestinya dia jodoh aku. Aku sepatutnya dah move on dari dulu lagi, baru sekarang aku sedaq. Sebab apa aku suka dia sangat? Sebab dia penuhi kesemua ciri-ciri pompuan idaman aku. Apa dia ciri-ciri dia? Nanti aku habaq hampa untuk post yang akan datang. Berbalik kepada topik sekarang, memang orang yang kita suka tak suka kita tu agak menyakitkan, tapi pada masa yang sama ia mengajar kita untuk lebih kuat dan tidak mengalah, come on jodoh Allah yang tentukan, Dia atuq untuk kita yang elok-elok, cuma kita kena banyak bersabaq. 




Aku tak rasa sedih pon, sebab bila aku tanya balik diri aku betui ka aku ni ikhlas suka dia. Suka saja ka or cinta? Suka ngan cinta tak sama. Suka tu dia mai sat ja tapi kalau cinta tu kita rasa kita ada something dengan si dia. Aku pon tak sure macam mana rasa 'something' tu lol. Aku rasa better aku stay ja dulu. Umuq baru 22, muda lagi, nak khawin lambat lagi, mana tau bila time aku nak khawin aku dah jumpa pilihan hati, masa tu akan datang jugak, aku cuma perlu berserah kepada yang Maha Esa dan tunggu...

0 comments:

Post a Comment