L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Addicted

Friday 15 July 2016

Addicted

Apa itu addicted? Addicted ni maksud dia ketagih kepada sesuatu benda, tak kisah la dengan benda apa pon. Bercakap pasai addicted ni aku pon ada ketagih ngan sesuatu benda (bukan ketagih dadah la of course, lol). Aku sebenaqnya ketagih main game 'The Sims: FreePlay'. Aku rasa hampa penah dengaq game ni kan? Game ni adalah game roleplay di mana hampa kena manage life character sama macam dengan real life. Aku memang minat main game macam ni, tak tau pasaipa, hahaha. Aku baru install minggu lepas dan aku dah spend dekat RM300 untuk game ni, sebab tu aku addicted main game ni, hahaha. Sebab apa aku spend duit banyak sangat? Sebab tak cukup duit dalam game tu la aku terpaksa guna duit betui. Dalam game ni dia ada jugak duit, duit tu orang panngil 'simoleons'. Simoleons ni gunanya untuk beli rumah, baju, perabot, dan macam-macam lagi, sama macam duit betui. Bila simoleons aku tak cukup, aku tak boleh beli benda yang aku nak or benda yang kena beli mengikut task (dia ada bagi task untuk beli sesuatu). Kalau aku tak boleh beli benda aku tak boleh nak level up, kalau aku tak level up aku tak boleh nak unlock benda yang best-best so boleh kata tak rugi pon kalau aku spend duit betui. Kalau hampa nka try main p la install, The Sims FreePlay, free donwload dekat Apps Store dan Play Store. 

0 comments:

Post a Comment