L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I'm 20 Years Older Than Myself

Friday 10 June 2016

I'm 20 Years Older Than Myself

Aku rasa yang aku ni tua 20 taun dari umuq aku sekarang. Pelik kan? Sebab apa aku rasa camtu? Apa yang membuatkan aku rasa lebih tua? Sebabnya aku suka layan movie and lagu 80an. Kalau dulu aku bukan layan sangat movie and lagu lama tapi sekarang bila diri pon dah makin dewasa aku layan jugak movie and lagu 80an. Bukannya aku ni bajet hipster tapi seriously aku rasa kalau aku kena tinggai dengan Doc tahun 1985 aku okay ja, walaupon tanpa smartphone, internet, tanpa semua tu aku rasa aku still boleh survive, sebab aku teringin juga nak experience life masa zaman 80an. Aku ni banyak sangat tengok movie kot, hahaha tapi boleh kata aku suka 80an punya lifestyle. Kalau la Doc punya DeLorean tu boleh p balik zaman dulu kan best...


0 comments:

Post a Comment