L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: 9Gagger

Monday 20 June 2016

9Gagger

Apa tu 9gagger? 9gagger ni adalah gelaran untuk orang yang selalu browsing 9gag, satu laman web hiburan. Orang yang suka main Facebook kita panggil facebooker, orang yang suka tweet kita panggil tweeterian, kalau Insta kita panggil instagamer, YouTube lak youtuber, sama jugak macam orang yang main 9gag, 9gagger. Boleh kata aku ni 9gagger sebab aku selalu layan 9gag dari laman sosial lain, or boleh jugak panggil aku ni blogger sebab aku tulis blog, hahaha. Entah sejak bila aku mula ketagih layan 9gag ni, lebih dari Facebook, yang aku tau aku layan 9gag sebab aku minat English. Kalau bukak browser first thing aku bukak mesti 9gag, hahaha. Kadang-kadang bila kita rasa down or sedih mesti kita cuba nak lupakan kesedihan tu dengan menceriakan diri sendiri, so bagi aku 9gag la tempat yang sesuai nak gelak sorang-sorang, hahaha (aku tak gila lagi). So kepada sapa-sapa yang baru nak tau laman web ni boleh la p tengok, apps dia pon ada hampa boleh download tengok kat fon, so.. what are you waiting for? Are you looking for fun? Don't worry 9gag is the answer, if you don't like it, go fun yourself!

0 comments:

Post a Comment