L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My Groups

Thursday 5 May 2016

My Groups

Aku ni kalau kluaq mesti dengan group aku sendiri, tak kira la group poli or sekolah, mesti orang yang sama, lol. Kalau dulu aku selalu hangout dengan member poli, sekarang aku dah tak boleh lagi dah nak kluaq ngan depa, sebab sorang lagi dah keja kat KL dan sorang lagi masuk askar. So sekarang tinggal la aku sorang. Memang agak sedih tapi luckily ada jugak member sekolah yang  still dok contact aku lagi. Nama depa Faiz dan Renggos. Rasanya sebelum ni aku dah cita pasai depa kat blog aku ni. Tapi sekarang aku nak cita pasai member poli dan sekolah yang selalu kluaq ngan aku.


 

 

Poly Classmates - Najmi and Bullah

Depa ni kalau ajak aku kluaq mesti nak main snooker. Sebelum ni aku tak pernah pon main tapi la ni kerap jugak aku dok main. Aku lebih rapat dengan Najmi lagi, sebab dia selalu tanya aku ada mana, asal wasap aku mesti tanya benda yang sama, hahaha. Selain main snooker, kami selalu makan sama-sama, tengok wayang sama-sama, dah macam bromance lak, hahaha. Bullah lak kalau dia nak main snooker baru dia wasap aku. Pastu aku lak yang kena payung, hahaha.

 

 

School Classmates - Faiz and Renggos

Depa dorang ni memang payah nak contact, especially Faiz, aku call dia selalu tak angkat, Renggos lak tak la sebusy Faiz, selalu online ja wasap. Kalau kluaq ngan depa tak abih-abih dok menyakat aku, dari zaman sekolah lagi, hahaha. Dok dengan depa ni la aku selalu gelak, walaupon depa dok buat lawak ntah pa pa, hahaha.  Sekurang-kurangnya time kluaq ngan depa ni dapat juga ubat rasa rindu kat sekolah.

0 comments:

Post a Comment