L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: How Do I Get Fat?

Saturday 7 May 2016

How Do I Get Fat?

Dah dua tahun aku cuba naikkan berat badan, tapi still tak berisi jugak. Berat memang dah naik tapi isi tak dak, lol. Aku tak tau apa yang berat, mungkin tulang aku yang makin berat kot, hahaha. Aku dah perabih duit aku beratus-ratus beli supplement tapi aku still tak cukup BMI. Mak aku kata satu-satu cara nak bagi badan berisi kena khawin. Lol, lambat lagi aku nak khawin, lagipon kalau badan aku cekeding macam ni, sapa nak khawin ngan aku? The struggle is real, walau macam mana pon aku tetap kena cari jalan untuk naikkan berat badan aku. Aku nak naikkan berat badan bukan sebab nak pikat hati pompuan, tapi sebab kepuasan diri sendiri. Bila badan aku dah agak berisi aku akan lebih berkeyakinan. Tapi aku harap ada yang sudi terima aku seadanya lol.

0 comments:

Post a Comment