L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Feels Like a Robot

Sunday 8 May 2016

Feels Like a Robot

Aku rasa life aku ni dah macam robot. Yela, tiap-tiap hari buat benda yang sama ja. Pagi sampai petang keja, malam lak main game, online, tidoq. Itulah rutin harian kehidupan aku dari hari Isnin sampai la Jumaat. Dah macam aku ni diprogramkan buat benda yang sama ja, hahaha. Hampa tak ka rasa macam tu? Kadang-kadang rasa boring ja buat benda yang selalu kita buat. Sebab tu la aku rasa macam cepat ja masa berlalu. Aku teringin jugak nak ambik cuti buat benda yang aku tak pernah buat, contohnya macam p camping ka, jadi traveller ka, p tempat yang aku tak pernah p, baru best. Bukan aku tak syok dengan keja aku, cuma aku rasa boring ja asyik buat benda yang sama, sekali sekali nak try jugak buat benda lain. Life is too short, we have to try to do something we never did, am I right??? Also, I'm not a robot, I can do whatever I want...


0 comments:

Post a Comment