L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Yesterday's Story

Monday 1 February 2016

Yesterday's Story

Semalam lunch dengan family kat The Light Hotel depan hotel Sunway, aku mai asing dengan famili sebab aku sorang yang bangun lambat, lol. Lepas makan singgah pulak kedai Body Shop ngan famili beli perfume and then aku pon balik, dengan mama aku. Masa otw nak balik singgah rumah Najmi ambik dia sebab satgi kami nak kluaq and lepas tu tunggu mama aku beli makanan kucing dekat kedai Eazy Shop. Dok kat rumah sat solat apa semua pastu baru keluaq jalan-jalan. 


Ingat nak p Sunway balik tapi kami rancang last minit nak p Queensbay tengok wayang kat sana. Lama jugak nak cari parking kat sana sebab ramai gila orang, maklumlah nak dekat raya. Last-last kami parking dekat tingkat atas sekali. Beli tiket wayang, teman Najmi makan, masa otw nak p solat nampak sale kat kedai Jefferson, kami pon p usha la, tak beli lagi, rancang nak beli lepas tengok wayang. Kami tengok cita 'The Boy', cerita thriller yang agak seram, best jugak cerita dia, dia punya storyline memang tak expect punya. 


Dah puas tengok wayang kami pon solat Maghrib dulu and then p kedai Jefferson balik. Lepas shopping baru dinner, lepas dinner singgah kat kedai Switch pulak sebab aku nak beli HDMI adapter untuk iPad aku. Dah beli kami pon balik. Aku suruh Najmi bawak keta sebab aku nak test cable HDMI adapter. Memang boleh tengok video kat screen radio keta aku tapi bila tengah bawak keta dia tak tunjuk, cuma ada sound ja. Kami pon macam tak puas ati la, beli mahai-mahai tapi boleh tengok bila keta berenti ja. Aku pon try la cari tutorial kat YouTube camna nak tengok video bila keta tengah bergerak. Cari punya cari jumpa jugak satu video. Aku pon try la ikut and memang berkesan. Aku pon layan la beberapa video dalam iPad aku sambil dok kat seat belakang, Najmi jeles ja tengok aku, hahaha.

0 comments:

Post a Comment