L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: End of February

Saturday 27 February 2016

End of February

Half Day Work

Hari ni aku half day keja, balik pukui 12 setengah, memang boring gila aku kat kilang tadi, dengan rasa ngantuk, biasa la, selalunya hari Jumaat aku selalu tidoq lambat sebab tu mengantuk, aku dari dulu sampai sekarang dok fedap ja kena keja pagi Sabtu, orang kalau boleh nak rest, ni kena keja pulak, tension gila.

Hangout With Bff

Lepas balik keja aku gerak terus p rumah Tan, semalam kami plan nak kluaq tengah hari ni. Dalam pukui 1 lebih sampai kat rumah dia pastu kami p Sunway. Sampai sana beli tiket wayang dulu, cita 'Zootopia'. Memang best cita, sebab cita Disney, kalau cita kartun Disney konpem best. Lepas tengok wayang kami pon cincau.

0 comments:

Post a Comment