L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My Favourite Album of 1986

Thursday 18 February 2016

My Favourite Album of 1986

Walaupon tak dilahirkan pada zaman 80an tapi aku still layan jugak lagu-lagu zaman parents kita muda dulu, tapi yang English punya la, hahaha. Bukan setakat MJ dengan Madonna ja yang aku layan, boleh kata banyak jugak lagu 80an yang aku layan. Album feveret aku bagi tahun 1986, exactly 30 years ago, album 'Different Light' daripada kumpulan rock wanita, The Bangles. Setiap kali aku p kilang mesti aku pasang album ni, bajet macam aku ni dalam era 80an gitu, hahaha. Aku rasa album ni album paling terbaik bagi kumpulan The Bangles ni. Nak tau best ke tak best try la dengaq semua lagu dalam album ni.


Info

Name : Different Light
Artist/Band : The Bangles
Year : 1986
Genre : Pop Rock
Producer : David Kahne


Album cover


My favourite tracks

  1. Manic Monday
  2. In a Different Light
  3. Walking Down the Street
  4. Walk Like an Egyptian
  5. Return Post
  6. If She Knew What She Wants
  7. Not Like You

0 comments:

Post a Comment