L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Novel

Friday 5 February 2016

Novel

Bercakap pasai novel ni sebenaqnya aku memang teringin nak baca novel sejak tahun lepas lagi. Cuma masalahnya aku tak mampu nak beli satu tapi bila dah bekerja and dapat gaji boleh la beli. Aku minat nak baca novel English, well, aku ni kan English type guy, hahaha. Bukan apa, aku saja nak memupuk semangat membaca sebelum aku masuk U, nak jadikan amalan membaca ni sebagai habit aku dan secara tak langsung akan menjadikan aku ni seorang nerd, lol. Nanti boleh la aku update sikit blog aku pasai novel yang aku dah baca, so kiranya dah ada topik baru la untuk blog aku ni. Kalau ada recommendation tentang novel English yang patut aku baca boleh la bagitau aku melalui Whatsapp or Twitter.

0 comments:

Post a Comment