L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Tadaima

Thursday 20 February 2020

Tadaima

Happy New Year 2020 guys! Aish dah sampai penghujung bulan 2 baru nak wish new year? Wait, what??? Dah bulan 2??? Holy shit cepat betui masa berlalu hahaha. Aku pon dah lama tak update blog aku ni so memang terasa masa tu cepat ja berlalu. Kat Insta aku pon aku baru upload gambaq setelah 781 hari tak upload (lebih kurang 2 tahun lebih). Masa aku upload gambaq kat Insta memang aku akan expect mesti ada yang nak komen "Ke mana hg menghilang selama ni?" Hilang p mana aku dok sini elok ja lagi, aku menghilang kat Insta ja. Masa last aku post kat Insta dulu aku memang merancang nak stop sat upload gambaq, sampai masuk tahun 2020 baru aku nak buat comeback. Tapi sangka dah masuk dah tahun 2020, tahun di mana semua orang ingat ada keta terbang, tapi tadak pa yang terbang, cuma duit dan masa saja yang terbang menghilang di ufuk timur. 




Apa pon aku bersyukur kerana diberi kesempatan utk hidup dan merasa tahun 2020 ni, dan memandangkan ni post pertama untuk tahun 2020 so aku nak ambik kesempatan nak wish happy new year 2020, semoga apa yang hampa nak capai untuk tahun ni tercapai la, all the best, and aku nak mintak maaf kepada pembaca setia blog aku ni (kalau ada) yang dok tunggu-tunggu bila aku nak post, hahaha aku rasa malas nak update, masuk hari ni aku rasa nak post pon sebab aku suka tarikh harini, 20/02/20, unik kan tarikh ni? Okay setakat itu saja post tahun ni, hahaha tak la post utk hari ni la, aku akan update lagi don wori, just stay tuned utk post yang akan datang. Adios.

0 comments:

Post a Comment