L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Working for 12 Hours

Monday 24 February 2020

Working for 12 Hours

So kat kilang aku depa buat peraturan baru, buat ot tadak rehat setengah jam lepas pukui 7 setengah, nak kata pertaturan baru tak jugak sebab dulu tadak rehat setengah jam, masuk taun ni depa tukaq peraturan ke asal balik. Dulu aku ngan geng ofis aku rajin dok balik sampai pukui 8 setengah, sekarang depa dah kawen susah sikit la nak ot, lain la aku yg masih single lagi ni, hahaha. Start keja pukui 8 setengah pagi balik 8 setengah malam, kira 12 jam aku habiskan masa kat kilang aku. Kali ni aku tak rasa teruk ngan letih sangat walaupon balik lambat, kalau nak compare masa dulu tak begitu teruk la sebab aku dah tak turun sangat kat bahagian production buat sample, ada member aku sorang ni yang support aku buat sample, so aku banyak dok kat ofis ja, memang kurang sikit rasa letih tu, kalau dulu asal ot ja mesti ada kat production dok buat sample. Sapa dia yang dok support aku buat sample ni? Baguih betoi mamat tu. Kalau nak tau sapa untuk post akan datang aku cita serba sedikit pasai history mamat ni.

0 comments:

Post a Comment