L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: We're Gonna Win the League!

Saturday 22 February 2020

We're Gonna Win the League!

Selepas mengharungi 26 perlawanan liga Liverpool masih lgi gah di puncak liga dengan jurang 22 mata. Selama 12 tahun jadi penyokong Liverpool aku boleh kata season ni season yang Liverpool paling perform. Menang 25 dalam 26 game, seri sekali dan still tak kalah lagi, fuh memang power gila Liverpool season ni. Liverpool cuma perlu menang 5 game ja lagi utk bergelar juara EPL dan aku rasa agak impossible la kalau team no. 2 liga, City boleh potong Liverpool, dengan yakinnya aku boleh kata season ni dah over haha. Tinggai lagi 12 game ja lagi, kalau Liverpool still tak kalah dalam 12 game ni Liverpool dah menyamai rekod Invicible Arsenal masa season 2003/2004 zaman kegemilangan Thierry Henry. 

Penyokong Liverpool dok nanyi lagu "We're Gonna Win the league". Kalau la aku boleh dok dalam crowd ni kan best...

Sebenaqnya aku tak kisah pon dengan rekod tanpa kalah ni, janji dapat jugak Liverpool tamatkan kemarau tak menang liga selama 30 tahun. EPL ni satu-satunya piala yang semua penyokong Liverpool idam-idamkan, piala lain mampuih p kalau tak menang pon, Champions League dah menang dah tahun lepas, kalau tak menang tahun ni pon takpa, kalau boleh menang tu kira bonus la. Apa pon aku tak sabaq nak tengok Liverpool julang piala EPL nanti. YNWA.

0 comments:

Post a Comment