L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Jumper

Friday 14 June 2019

Jumper

Semalam pukui 6 setengah lepas solat Asaq aku pon p kat keta nak balik. Aku dah punchcard dah sebelum p solat so aku p truih kat keta aku. Belum sempat aku nak masuk keta si Zul tanya aku ada jumper tak aku kata la tadak. Zul kata keta Camry tauke kilang aku punya tak boleh start dekat kedai yang depa selalu lepak, tak la jauh dari kilang aku. Si Fariz lak ada kat sana. Kalau tak depa nak guna keta Grand Livina, keta yang kami selalu guna kalau nak kluaq p Penang tapi kena block la tu la yang depa terpaksa guna keta Camry. Nasib baik depa tak p lepak kat area Batu Kawan tu kalaus tak satu hal lak kena p sana. Aku kata la kat Zul aku tadak jumper pastu aku call si Dila tanya dia kot-kot dia ada jumper.


Sekadar gambar hiasan

Nasib baik Dila ada jumper, so aku ngan Zul pon p la kat kedai nak p jumper keta naik keta aku. Sampai sana kami dok gelak tengok si Fariz termenung jauh dok tunggu, hahaha. Jumper dia gila ketat nak tekan dia so aku suruh Fariz yang setelkan sebab aku tak terdaya. Dah boleh start dah keta aku balik terus, Zul tanya aku dah punchcard balik ka aku pon cakap la aku dah punchcard, pastu dia pon blah dengan Fariz balik kilang balik, kesian Fariz kena tunggu tadi tapi lagi kesian kat bini Zul kena tunggu jugak, sebab depa selalu balik sekali lol.

0 comments:

Post a Comment