L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Back Together Again... Except For That One Guy...

Sunday 9 June 2019

Back Together Again... Except For That One Guy...

Lebih kurang pukui 10 semalam ada no. mana ntah yang call aku, aku pon jawab la, angkat call rupa-rupanya si Ali yang call, tak tau la dia tukaq no. fon baru ka or dia guna fon sapa-sapa nak call aku. Dia ajak aku kluaq ngan Haziq, setelah sekian lamanya dah tak ingat berapa lama kami tak lepak sama-sama so agak mustahil kalaud aku decline perlawaan depa. Aku cakap la kat depa suruh ambik aku sebab keta aku tadak, kalaus tak depa suruh tunggu kat Pacific main snooker kat sana, dah aku suruh depa ambik aku so kami pon main kat area kat rumah aku je la. Sambil dok tunggu depa aku layan FIFA sat, lebih kurang setengah jam lebih si Haziq call aku, aku suruh tunggu sat sebab tak abih match lagi lol. 

Aku keluaq dengan pakai hoodies kena perlid ngan depa lak, dengan sembuq perfurme banyak, mau tak kena perlid ngan depa, kononnya nak p dating padahai lepak ngan depa ni ja, hahaha. Aku tanya depa ada roger si Tipi tak sebab dah lama tak jumpa dia, depa kata dia, selalu lepak 3 orang kami ja, si Tipi ni jarang nak ada, agak susah jugak nak ajak dia lepak sekali, si Haziq yang dah keja kat KL pon boleh turun padang, dah sebab cuti raya kan so sebab tu si Haziq ajak lepak sekali sebelum balik p KL. Kami main tak abih pon satu frame, si Ali ajak karok lak, so kami pon p karok kat Bintang Idola yang terletak depan tempat kami main snooker. Dah puas karok depa antaq aku balik, pastu lepak sat depan rumah sat sembang sikit, time tu dah pukui 1 lebih dah kami tak la lepak lama sangat.

0 comments:

Post a Comment