L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Don't Know What to Buy

Tuesday 21 May 2019

Don't Know What to Buy

Persoalan kepada sesiapa yang tanya aku sama ada aku dapat bonus raya dari bos aku ke tak ialah dengan rasa suka citanya aku nak umumkan bahawasanya aku dapat bonus raya tahun ni. So memandangkan aku dah dapat bonus aku nak beli apa? Tak kan beli baju raya ja kan? Duit bonus boleh beli macam-macam lagi selain baju raya. Well secara jujurnya aku pon tak tau nak beli apa lagi. Selain baju raya CD lagu ja yang aku tau nak beli, kalau CD game aku tak beli sebab takut jarang main dan membazir lak, lain la kalau CD lagu memang aku nak simpan buat koleksi kalau boring boleh layan dengaq. Okay berbalik kepada topik kita mengenai bonus raya, selain beli baju dengan CD aku pon tak tau nak beli apa lagi. Tak kan aku nak guna habis kot duit bonus aku, pada pendapat aku baik aku simpan sikit duit bonus aku, kot-kot time emergency nak guna duit aku tak kalut dah, betui tak?

0 comments:

Post a Comment