L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Old Buddy

Wednesday 15 February 2017

Old Buddy

Time nak lunch tadi jalan jem teruk, tak macam semalam, tapi aku gagahkan diri jugak p makan tempat feveret. Sampai kat kedai ramai jugak orang tapi aku dapat jugak tempat duduk, lauk yang aku selalu ambik pon ada lagi. Time aku nak abih makan tiba-tiba nampak Abang Mae (member tempat keja). Aku pon tak perasan lak Abang Mae makan kat situ jugak, dia kata dia panggil aku banyak kali tapi aku tak dengaq. Abang Mae pon duduk la ngan aku tunggu aku abih makan sambil borak-borak pasai bola. Balik dari makan aku pon dok la cari tempat parking keta, parking full lak so aku tadak pilihan terpaksa jugak parking kat tempat praktikal aku dulu. Segan lak nak parking kat situ sebab dah lama aku tak teguq member tempat praktikal dulu. Lepas parking keluaq dari keta Fazlee (dulu aku panggil abang tapi aku dah tau yang dia tu tak la tua sangat dari aku, hahaha). Dia 'woi-woi' kan aku, aku pon agak terkejut jugak yang dia dok lepak kat situ, dah lama aku tak nampak dia so teringin jugak nak menyembang ngan dia walaupon masa rehat aku dah abih. Aku pon p la punchcard dulu pastu aku p la kat mamat Fazlee tu dok menyembang. Banyak benda jugak la yang kami sembang, pasai keja la yang paling banyak kami sembang, dia tanya aku keja konfem dah ka aku cakap la yang gaji aku dah naik, so kira konfem la kot. Aku pon tanya la dia tak mau cari keja kat tempat lain ka, sebab kat situ 3 orang ja yang keja, tak kan dia tak boring kot? Dia pon cakap la tak tau lagi. Banyak lagi yang kami sembang, aku pon dah tak larat nak tulis satu-satu dalam post ni benda yang kami sembang, haha tapi tu la, dah hampir dua tahun dah aku abih praktikal tak sangka sampai hari ni aku still boleh jumpa member praktikal aku dulu. Nak masuk dua tahun dah!? Emm... cepat betui masa berlalu...

0 comments:

Post a Comment