L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: GTA Online

Monday 27 February 2017

GTA Online

Wazzup guys? Hari ni aku nak cita pasai game lak. Nak tau tak game feveret aku apa? Game fevered aku sudah semestinya GTA, rasa semua dah tau dah game GTA ni main macam mana, one of the best game ever made. Dah sedekad lebih aku main game ni, dah banyak version dah aku main. Masa sekolah rendah main GTA Vice City, sekolah menengah main GTA San Andreas, masa poli main GTA IV dan sekarang aku tengah main GTA Online. Boleh kata tiap-tiap hari jugak aku main game GTA Online. Mostly ramai member aku layan Dota tapi aku sorang ja layan GTA. Best kot main GTA Online ni, lagi best kalau ada member main sekali. Tahun 2013 lepas sebulan GTA V released aku start main. Aku main main mission dulu, singleplayer punya, dah abih main aku main pulak online. Time tu aku main kat PS3. Sampai la masuk tahun 2017 aku beli PS4 aku beli lagi CD GTA untuk PS4 punya (CD PS3 tak boleh main kat PS4 so no choice, kena beli sekali lagi). Satu hari masa aku tengah main online sorang-sorang (dalam session tu ada la player lain), aku saja tekan butang bawah nak tengok player list, pastu aku Nampak ada nama Melayu, dia pakai mic, aku pon macam terdengaq jugak dia cakap melayu so aku pon try la tegoq dia. Dia pon respon la. Kami dok la sembang sembang sikit. Dia tengah buat job dia aku pon suruh la dia invite aku. Dia kata nanti dia invite. Pastu dia left session aku pon buat tak kisah la, ingat dia quit game ada hal ke apa. Hari lain masa tengah main aku nampak dia main ngan geng dia. Depa main motorclub punya mission. Aku mesej la kat dia suruh dia invite aku sebab aku nak join dia punya motorclub jugak dia pon invite la aku main sekali ngan member dia. Sampai la member dia masukkan aku ke dalam group wasap. Pergh, hebat depa ni, siap ada group wasap lagi. Tiap-tiap hari aku dok main ngan depa sampai la ke hari ni. Balik keja nanti main la aku ngan budak-budak tu (tadak la budak sangat, ada yang dah khawin dah pon, hahaha). Itu la yang bestnya bila dah ada member main game online. Tapi pelik jugak masa aku main GTA Online kat PS3 susah aku nak jumpa budak melayu, 3 tahun lebih dah, tapi main kat PS4 tak sampai seminggu aku main aku dah jumpa sorang budak melayu, and thanks to budak tu aku dah ada ramai member main game GTA Online, hahaha.

0 comments:

Post a Comment