L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Fear

Sunday 19 February 2017

Fear




Forget Everything And Run


Lupakan semua dan lari je, ni namanya pengecut. Kalau nak kan benda tu tapi takut mencuba tu orang panggil 'loser'. Cuba la jadi jantan sikit (yang dah lahir betina tu stay ja betina), hang nak takut apa? Habaq mai. Hang nak lari pon lari p mana? Kita boleh lari hari ni tapi kita tak boleh lari selama-lamanya.



Face Everything And Rise


Hadapi semua benda dengan tenang dan bangkit dengan perasaan tidak takut. Itulah ciri-ciri orang yang berjaya. Mula-mula kita memang akan rasa takut tapi tak salah kalau mencuba, dan tak semestinya bila kita berani mencuba semua benda akan berpihak kepada kita, tapi at least kita cuba daripada lari.


Aku tak tau betui tak aku elaborate quote kat atas ni, hahaha. Tapi kalau lari point pon ada jugak point aku yang boleh pakai. So, mana satu hampa nak pilih? Forget everything or face everything? Bagi aku, f**k everything, lololol (jangan ikut cara aku lak, hahaha).

0 comments:

Post a Comment