L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Stay Up Late

Monday 13 February 2017

Stay Up Late

Hari ni aku tak p keja, MC, sebab sakit kepala, lol. Ni kes tidoq lambat la semalam, tu la yang sakit kepala tu. Aku dah bangun dah pagi tadi, siap mandi lagi, time tu aku dah rasa sakit kepala. Lepas mandi aku rasa macam malas lak nak p keja, baik aku ambik MC, hahaha. Tapi aku memang rasa sakit kepala lepas aku tidoq. Aku bangun pukui 2 petang rasa semacam ja kepala aku so aku pon p la klinik beli ubat ngan ambik surat MC. Balik rumah aku main game sat, sebelum tu aku dah telan sebijik ubat sakit kepala tapi dok rasa sakit kepala lagi so aku pon off game and then tidoq kejap. Bangun time Maghrib baru rasa lega. Mama aku beli KFC kat aku untuk dinner. Mama aku dah warning dah kat aku tidoq lambat hari ni, tak rasa macam aku nak tidoq awai hari ni sebab lama jugak aku tidoq tadi, siang sampai petang, pastu lepas Asaq tidoq lagi, memang tak la aku nak tidoq awai, hahaha.

0 comments:

Post a Comment