L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Sorry For Being Emo

Saturday 22 October 2016

Sorry For Being Emo

Hari ni aku agak beremosi sikit, sampai aku block sorang mamat ni, kat Insta, Twitter, ngan WeChat. Cita dia camni, dia screenshot aku punya Tweet, pastu dia post kat group kononnya nak buat lawak, bagi dia memang lawak, tapi dia tak tau perasaan aku camna, aku tak offended, aku malu. Serious memang malu, sampai aku left group, pastu aku block dia abih, takut in future dia buat lagi, dah dua kali kot dia buat camni kat aku, memang aku tak boleh tahan la. Lepas aku left group dia wasap personal ngan aku mintak maaf pastu ckp yg dia cuma melawak. Aku tau hg melawak, tapi hg kena paham bukan semua orang boleh terima lawak hg. Dia melawak tak kena tempat, maksud aku dia melawak pasai isu yang sensitif bagi aku. Aku rasa down kot, tapi aku tak la down sangat hari ni, sebab aku kluaq ngan Tan hari ni tengok wayang dengan dia, so hilang sikit rasa down aku. 

2 comments:

  1. Nasib baik aku keluaq ngan hang, baru tak down sgt kan. Hahaha, tak pe bro. Ambik jadi pengajaran. Lain kali, kau wasap dia ckp terus yg kau tak suka kalau dia buat camtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dah wasap dia dah, pastu aku block dia, geram sangat, hahaha.

      Delete