L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Hat-trick Heroes

Thursday 20 October 2016

Hat-trick Heroes

Untuk post kali ni aku nak buat review sikit pasai game Champions League semalam. Aku bukan tengok live pon, tengok highlights ja. Depa lawan pon pukui 3 pagi, kalau aku tengok live memang aku tak p keja la, hahaha.


1. Arsenal 6-0 Ludogrets


Bintang sensasi Arsenal, Mesut Ozil melakar hatrik dalam kemenangan besar 6-0 ke atas kelab Ludogrets. Dah 7 kali Arsenal menang berturut-turut dalam semua pertandingan, satu rekod yang agak impressive. Kalau Arsenal kekal dengan momentum ni depa ada peluang untuk menang liga. 







2. Barcelona 4-0 Manchester City


Selain Ozil, Messi pon score hattrick semalam. Barcelona belasah pasukan yang mendahului Liga Perdana Inggeris, Man City dengan jaringan 4-0. Messi menjaringkan gol pada separuh masa pertama. Separuh masa kedua penjaga gol Man City, Bravo yang juga bekas pemain Barcelona dilayangkan kad merah. Barcelona ambil peluang tersebut dengan menjaringkan lagi gol untuk mengutip 3 mata penuh. Aku rasa Pep mesti menyesal jual Joe Hart, lol.




0 comments:

Post a Comment