L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Can't Stop Tapping

Monday 31 October 2016

Can't Stop Tapping

Baru-baru ni aku discover game fon baru, nama dia Make More! Aku tau game ni masa hari Sabtu hari tu, time tu aku kluaq ngan Tan, sebelum nak tengok wayang aku nampak dia tengah dok main game Make More! ni, aku tengok dia main macam best ja so aku pon try la install. Lepas main aku rasa agak ketagih jugak, tapi tak dak la sampai nak spend duit beli barang macam yang aku selalu buat masa main game Sims. Game Make More! ni game arcade, di mana kita main sebagai bos kilang yang kena control pekerja-pekerja kita. Aku nak walkthrough sikit macam mana nak main game ni.


How to Play


Kita boleh jaga 5 kilang dalam game ni tapi starting dia kena jaga satu kilang dulu. Hanya sorang ja pekerja yang dia bagi free masa mula-mula main. Nak tambah pekerja kena spend duit kita. Macam mana nak dapat duit? Duit kita dapat bila kita 'klik' kat bos, bila kita klik kat bos tu maknanya kita dah jual barang yang kita siap buat. Macam mana nak bagi siap barang? Yang ni pulak kita kena 'tap' kat tengah screen laju-laju.



Aku rasa takat tu ja aku punya walkthrough, yang selebihnya hampa discover la sendiri. Bukan susah pon nak main game ni, senang ja, yang penting jangan main sampai jari lembam, hahaha. 

0 comments:

Post a Comment