L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My Smartphone

Friday 1 May 2015

My Smartphone

Hari ni dah masuk bulan 5 dah and hari ni dah genap setahun aku guna fon aku, iPhone 5s. 1 May 2014, tahun lepas aku ngan mama aku p Sunway Carnival nak beli fon baru untuk aku. Sebenaqnya mama aku memang nak beli lama dah iphone kat aku tapi aku saja pilih tarikh 1 May sebab senang aku nak ingat tarikh aku beli fon, hahaha. Tak sangka dah setahun dah aku guna fon aku, memang rasa cepat ja masa berlalu. Setakat ni aku pakai okay ja fon aku, ada la calaq sikit sebab banyak kali jugak jatuh. Teringat aku masa mula-mula beli iphone aku punya la berhati-hati takut fon aku jatuh, hahaha. Yela, iphone ni kan selalu jadi bahan kat internet sebab tak tahan and skrin selalu pecah so sebab tu aku takut, lol. Nasib baik skrin fon aku tak calaq walaupon dah banyak kali jatuh. Bagi aku iPhone 5s ni fon yang paling baik yang aku pernah guna. Cuma satu ja yang aku tak puas hati fon aku selalu ja nak abih memori. Lagu aku terlampau banyak sangat sampai nak tangkap gambaq pon tak boleh sebab memori tadak. Aku rasa aku nak tukaq fon lain la pulak, hahaha.

0 comments:

Post a Comment