L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: 3X

Tuesday 22 November 2016

3X

Pagi tadi aku bangun tidoq tiga kali kot. First aku bangun pukui 6, nak solat Subuh. Solat 5 minit ja so aku ada lebih kurang sejam untuk aku nak bersiap p keja. So that means aku kena bangun pukui 7, lebih awai dari sebelumnya sebab aku kena pick up Zack lagi, dia tumpang aku sejak minggu lepas lagi sebab moto dia breakdown and roadtax keta dia mampuih so dia tumpang aku la nak p keja memandangkan tempat keja dia dekat dengan tempat keja aku. Lepas semayang Subuh aku tidoq la balik, pukui 7 baru aku bangun. Masa tengah dok mandi aku terdengaq bunyi wasap, dua kali jugak aku dengaq. Aku agak ni mesti Zack wasap aku. Jangkaan aku memang tepat, tengok-tengok fon memang betui Zack wasap aku kata dia p keja dengan member ofis dia so aku tak payah la amik dia. Time aku abih mandi baru pukui 7:10, aku masuk keja pukui 8 setengah, kira aku ada banyak masa lagi nak sambung tidoq balik, hahaha. Aku pakai baju dengan seluaq nak p keja pastu aku sambung tidoq balik, pukui 7:50 baru aku bangun. Bangun tidoq banyak kali jugak aku hari ni sampai sakit kepala aku, hahaha.

0 comments:

Post a Comment