L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I Eat This Like Everyday In the Morning

Wednesday 10 July 2019

I Eat This Like Everyday In the Morning

Kalau dulu setiap kali breakfast aku suka dok balun Nestum (dalam post aku sebelum ni aku ada cita). Tapi sekarang aku dok rajin breakfast kat kedai dekat dengan Kapitan Perda. Nama kedai tu Shah Café. Kat kedai ni ada nasi campuq dengan roti canai, macam kedai mamak la lebih kurang, well kalau tengok pekerja dia boleh kata kedai mamak la. Apa yang special sangat ngan Shah Café ni? Tadak apa yang special sangat pon, biasa-biasa ja, dia punya roti boleh tahan jugak la rasa dia, tapi aku makan kat sana aku selalu ambik nasi putih lauk sosej dengan teloq mata, ayaq teh ais. Boleh kata tiap-tiap hari la aku makan kat sana, dan menu yang sama, kecuali hari weekend ja aku jarang p, and kalau kedai tu ramai orang aku p breakfast kat kedai lain. Nasi putih berlaukkan sosej sebatang dengan teloq mata cukup bagi aku untuk sarapan yang sempurna di pagi hari yang indah. Kalau hampa nak try rasa masakan kat kedai Shah Café ni boleh la try, terletak satu baris dengan Bintang Idola dan Bank Islam berdekatan dengan area Kapitan Perda.

0 comments:

Post a Comment